Hello there!


That what we call 'LIFE'
Saturday, 9 March 2013 | 11:14 | 0 comment(s)
Assalamualaikum, saya benci dengan lakonan yang saya sendiri buat. Benci dengan perkataan perbuatan yang saya acah acah kuat tu. Airmata kalau tak keluar sehari boleh tak? Ya Allah macam macam dugaan. Tolonglah, gua nak gua yang dulu, gua yang kuat tak selalu menangis. Gua takmau lah sedih sedih ceni. Gua kuat hahahahahhaha yey. 

Truely, i been talkative girl for a reason. I wanna hide my sadness, wanna make my friends think that i'm not sad but sometimes i failed, my tears falling down and i give up. I miss the old me.  Always laugh so hard, always put smile on my face. Day by day, i grew up, problems always come and come non stop. Its always been like this. Mungkin. Allah sedang menguji aku. Kuat itu harus. 

The pain will never be forgotten. Ever. I lost my way, i can't handdle this. Deep inside its hurt so much. Saya menangis macam mana pun takda siapa tahu macam mana sakitnya. Aku hanya mampu mengadu segalanya kepada Allah. Hanya air sembayang buat aku tenang. Setenang tenangnya. Ya Allah beri aku kekuatan. Tak ada masalah itu bukan hidup namanya yaa i know. Aku tak boleh mengeluh dengan dugaan dugaan ni. Allah mengajar aku erti kekuatan, erti kesabaran. It just teaches me how to live with the pain. Am i tough enough to not giving up? That what we call life. Mornight, sleep well :')


Older Post | Newer Post