Hello there!


2013
Wednesday 2 January 2013 | 23:30 | 0 comment(s)
Hai and Assalamualaikum. Hari kedua sekolah. Yaa semua ok. Alhamdulillah saya stay kelas tak naik tak turun. Saya dah besar, perangai pun kena lebih matang jangan nak jadi budak budak. 

Azam mestilah nak straight A PMR kan? siapa taknak bagi parents bahagia. Taknak malas malas macam dulu. Saya harap tahun ni saya tak banyak kecewa. No more tears. Dan harap air mata saya jatuh bukan sebab kekecewaan tetapi sebab kegembiraan. 

Like seriously me miss him. Hm now we like strangers. Macam tak pernah kenal. Idk why. Tapi hati Allah je tahu betapa rindu kita pada dia. Mana hilangnya kita yang dulu? How close we are, orang yang selalu mengusik saya? Orang yang selalu kenakan saya?  Its ok i understand now :')


Older Post | Newer Post