Hello there!


Feel so aloneeeeee.
Saturday 24 November 2012 | 00:55 | 0 comment(s)
Assalamualaikum, tempat ini sahaja yang mampu aku luahkan. Aku tiada tempat meluah perasaan, bukan semua boleh diceritakan. Semua ini mungkin ada hikmah. Pujuk hati sendiri untuk menenagkannya. Ya Allah kadang kadang aku tak kuat. Kadang kadang.... teringat dia. 

Sebenarnya saya perlukan awak. Tapi tak salah kalau aku cuba lupakan semua. I should be more patient. Foreverrrrrrrrrrr. Orang yang selalu aku bergaduh, orang yang aku sayang, orang yang selalu pujuk bila menangis semuanya hilang ok.

I believe that everything happen for a reason. For sure i accept it. Aku tak kesah single asalkan tak frust menonggeng. Susah nak puaskan hati semua orang and i do not hope you believe me. Sometimes i keep my fellings to myself bcs it's hard for someone else to understand. I'm sad, hurt, angry, disppointed. But you know what? I'll put on a happy face and i'll try move on. It's hurt but i will survive. 

 Saya benci. Selagi sabar, saya kuat, saya cuba sabar. Tuhan bagi hati saya kuat. 'Assalamualaikum, sekarang saya rindu awak. Saya rindu awak sangat. Setiap hari saya tengok jam waktu pagi sebab awak gerak. Bila tengahari, awak suruh saya mandi dulu then makan. Bila malam masa bergaduh tiba tiba baik, waktu pujuk, waktu luahan perasaan waktu wish kan. Saya rasa, saya perempuan yang paling banyak menagis, paling banyak disakiti, paling banyak diapermainkan.




Older Post | Newer Post